Koncepcja CRM

W czasach, gdy kapitał i technologia nie stanowią już bariery rozwoju organizacji a każda branża odczuwa dramatyczne zagęszczenie rynku i mnogość konkurencyjnych podmiotów, kluczem do sukcesu pozostaje sprzedaż.

W czasach, gdy kapitał i technologia nie stanowią już bariery rozwoju organizacji a każda branża  odczuwa dramatyczne zagęszczenie rynku i mnogość konkurencyjnych podmiotów, kluczem do sukcesu pozostaje właśnie sprzedaż. Ale jak sprzedawać? Jak się wyróżnić wśród tłumu konkurencyjnych interesów, jak dać się zauważyć, jak spowodować, że to nasza oferta będzie atrakcyjniejsza od innych, jak zatrzymać klientów?


PO PIERWSZE SPRZEDAŻ…

Koncepcja CRM (ang. customer relationship management) powstała w odpowiedzi na te właśnie pytania. Założenia będące podstawą tej koncepcji brzmią:

  • pozyskanie nowego klienta jest nawet kilkakrotnie droższe niż utrzymanie starego,
  • zyski przedsiębiorstwa są generowane jedynie przez nielicznych klientów, pozostałą część stanowią klienci niedochodowi lub nawet przynoszący straty.

…PO DRUGIE SPRZEDAŻ…

Podejście CRM do zarządzania polega na budowaniu, utrzymywaniu i poprawianiu indywidualnych relacji z klientami a jego głównym celem jest identyfikacja kluczowych dla organizacji klientów, zastosowanie wobec nich odpowiednich strategii utrzymywania efektywnej współpracy, wpływanie na wzrost zadowolenia tych klientów poprzez budowanie z nimi długotrwałych relacji, jak również kształtowanie ich lojalności wobec naszej firmy.


…PO TRZECIE SPRZEDAŻ

Strategia CRM definiuje sprzedaż jako ciągły proces obejmujący swoim zasięgiem całość organizacji i wszystkich jej pracowników. Koncentruje się na wspieraniu czynności marketingowych,  sprzedażowych oraz wszelkich działań związanych z obsługą klienta poprzez skierowanie uwagi na potrzeby konsumenta, ze szczególnym uwzględnieniem  wzorców zachowań. Celem strategii CRM jest wykształcenie takich wewnętrznych i zewnętrznych relacji z konsumentem, które w bezpośredni sposób wpływają na zwiększenie zysku i produktywności przedsiębiorstwa.


Customer experience

Tylko pozytywne doświadczenia klientów w kontaktach z Twoją firmą sprawią, że będą wracać. Zrób coś ponad ich oczekiwania, zaskocz ich. Dostarcz im nie tylko Produkt ale również Wartość. To sprawi, że staną się bardziej zaangażowani, bardziej lojalni i w konsekwencji…

Oprogramowanie CRM

Za darmo czy za pieniądze? Na własność czy wynająć? W chmurze czy na własnych serwerach? Gotowe czy stworzyć od podstaw? Systemów klasy CRM jest na rynku tysiące, który z nich wybrać, żeby podjęta decyzja przyniosła spodziewane korzyści?

Aurea CRM

Aurea CRM to rozwiązanie, które nie tylko w 100% sprosta Twoim wymaganiom, ale również podpowie Ci, czego mógłbyś jeszcze oczekiwać od oprogramowania klasy CRM.