Aurea CRM to system rozwijany nieprzerwanie od 1988 roku. Pierwsze wersje, pod nazwą marketing.manager pojawiły się jeszcze w wersji pod system operacyjny DOS. Kolejne lata rozwoju przyniosły wersję okienkową, a od 2001 roku rozwijana jest wersja pracująca w przeglądarce internetowej. W 2007 roku aplikacja pod nazwą update.seven była już kompletnym rozwiązaniem pracującym w sieci web.
Aurea CRM to od 2015 roku nowa nazwa produktu. Zmiana marki nastąpiła w związku z przejęciem wiedeńskiej firmy update AG, twórcy i wieloletniego producenta systemu CRM przez Aurea Software z Austin w Stanach Zjednoczonych. Ale zmiany własnościowe nie zakończyły się wyłącznie zmianą nazwy produktu. Wkrótce po przejęciu organizacji update na rynek trafiła nowa wersja produktu Aurea CRM Enterprise Edition.
Jak łatwo policzyć, Aurea CRM to produkt z 28 letnim „stażem”. To produkt używany przez kilkaset tysięcy ludzi na całym świecie – to są podstawy by rozumieć, dlaczego to właśnie ten produkt jest liderem rozwiązań CRM i dla wielu naśladowców stanowi wyznacznik, czym tak naprawdę jest rozwiązanie CRM.
Nawet najlepsze rozwiązania CRM wnoszą nową wartość o tyle, o ile użytkownicy będą chcieli je zaakceptować i pracować z nimi. Przyjazny dla użytkownika interfejs nie będzie zaśmiecał ekranu monitora nadmiarem informacji, ale pokaże dokładnie te dane, które w danym momencie są potrzebne. Dobrze przemyślany interfejs będzie dla użytkownika przewodnikiem, który poprowadzi go przez proces wskazując i podpowiadając kolejne kroki. Dzięki temu nie tylko uzyskujemy znaczące obniżenie kosztów szkolenia nowych użytkowników, ale szybsze przyswojenie nowego oprogramowania pozwala na szybsze korzystanie z efektów wdrożenia.
Dzięki Aurea CRM praca jest bardziej efektywna i skuteczna. Interfejs Aurea CRM jest nie tylko prosty i intuicyjny ale każdy użytkownik ma możliwość niezależnego kształtowania jak będzie wyglądał ekran roboczy, jakie informacja będą prezentowane a które będzie chciał ukryć czy jak będą poukładane i filtrowane informacje na listach. Wszystko to sprawia, że użytkownicy błyskawicznie opanowują sposób pracy z oprogramowaniem i mogą w pełni wykorzystać swój czas aby skupić się na bieżących zadaniach.
Aurea CRM to pełna funkcjonalność standardowa, obejmująca zarządzanie kontaktami (Contact Manager), zarządzanie sprzedażą (Sales Manager), zarządzanie marketingiem (Marketing Manager), zarządzanie serwisem (Service Manager)
Decydując się na Aurea CRM nie będziesz już musiał szukać innych aplikacji. Nawet, jeżeli uda Ci się wykorzystać wszystkie oferowane przez produkt funkcjonalności, dzięki nieograniczonym mechanizmom konfiguracji będziesz mógł dodawać kolejne funkcjonalności.
Wystarczy kilka kliknięć, aby dołączyć dowolne informacje, które będziesz chciał przetwarzać. A kilka kolejnych spowoduje, że będziesz je mógł zaktualizować posiadanymi danymi.
Aurea CRM jest oferowany wraz z gotowymi mechanizmami, które umożliwiają swobodną konfigurację modelu danych osobom bez wykształcenia informatycznego. Nie będziesz już musiał czekać aż dział IT znajdzie czas, nie będziesz musiał wyjaśniać czego dokładnie oczekujesz. Tak samo prosty jest proces importowania danych. Po prostu wskaż, gdzie są dane, które chcesz odczytać i wskaż, gdzie chcesz je zapisać.
Work flow to za mało. Kiedy inni chwalą się możliwością automatyzacji procesów wewnątrz aplikacji, Aurea CRM oferuje integrację procesów w ramach całej infrastruktury IT. Teraz możesz konfigurować prawdziwe work flow, które odtwarza rzeczywisty przebieg procesów z jednoczesną wymianą informacji z systemem księgowym, magazynowym czy stroną internetową.
Aurea CRM Enterprise, spełni wymagania zespołów sprzedaży na każdym urządzeniu. To znacznie ułatwia dostęp do zarządzania klientami i zadaniami. Mobilny dostęp do danych w każdym momencie to zwiększone możliwości raportowania działań na bieżąco.
Analityczne komponenty CRM uzupełniają operacyjny system CRM, tworząc jedno spójne rozwiązanie. Podstawą analiz mogą być zarówno dane z wewnętrznego operacyjnego CRM, jak i zewnętrzne źródła danych. Zintegrowane narzędzia analityczne i integracja z narzędziami do analizy danych biznesowych zapewniają wielowymiarowość, funkcje uszczegółowiania oraz filtrowania, dzięki czemu oferują szybkie analizy i raporty dostosowane
do potrzeb firmy oraz wsparcie procesu podejmowania decyzji.
Aurea CRM udostępnia dwukierunkowy interfejs XML i interfejs usług sieciowych. Zdefiniowane usługi upraszczają integrację funkcji CRM z całym środowiskiem wykorzystywanym przez klienta, np. z wieloma systemami ERP (rozwiązanie dysponuje też certyfikatem dla platformy SAP NetWeaver®). Dzięki temu dane klientów są zawsze w pełni zsynchronizowane. Oba moduły opierają się na niezależnych od platformy standardach SOAP i XML. Umożliwiają też wymianę danych z dowolnymi systemami obsługującymi język XML, Microsoft BizTalk czy Oracle ESB.
Dostępne w pakiecie Aurea CRM rozwiązania umożliwiające integrację z systemami do pracy grupowej pozwalają dwukierunkowo synchronizować pocztę elektroniczną, kalendarz i dane kontaktowe w systemie i rozwiązaniach zewnętrznych, w tym z Microsoft Outlook® oraz Lotus Notes®. Dzięki integracji z rozwiązaniem CRM historia kontaktów z klientami jest uzupełniana automatycznie. W ten sposób wszelkie informacje dotyczące klientów są dostępne dla wszystkich użytkowników CRM, a użytkownicy systemów do pracy grupowej mogą zostać włączeni w procesy zarządzania relacjami z klientami.
Rozwiązanie CRM.phone jest ściśle zintegrowane z pakietem CRM zarówno w zakresie technologii, jak i obsługiwanych procesów – wszelkie działania przychodzące i wychodzące stanowią bowiem część procesów CRM w systemie. Aplikacja umożliwia wybieranie numerów bezpośrednio z poziomu
systemu CRM, a także automatyczną identyfikację rozmówcy i inne zautomatyzowane funkcje. Rozwiązanie CRM.phone sprawdza się idealnie w telemarketingu i telecentrach.
W pełni konfigurowalne procesy w Aura CRM są potężnym narzędziem, które umożliwia poprowadzenia zespołu sprzedaży do wyboru właściwych kroków w procesie sprzedaży i podejmowania skutecznych decyzji. To Aurea CRM sprawia, żeby z każdej interakcji z klientem można było wyciągnąć maksimum korzyści. W Aurea CRM możesz opisać i sparametryzować każdy kluczowy moment procesu sprzedaży, system zadba i przypomni użytkownikowi jaki działania należy podjąć zwiększyć skuteczność sprzedaży.
info@solucon.pl
Adres korespondencyjny:
Uniwersytecka 21 lok. 26
40-007 Katowice
KRS: 0000536213
REGON: 243683752
NIP: 9542750535